måndag 22 mars 2010

Sorry


hejhej, sorry att jag inte bloggat på länge, dåligt av mig. Hade nästan glömmt bort den. Egentligen så har jag inte så mkt att skriva om just nu, jag valde helt fel dag att blogga på men aja så här har dagen sätt ut iallafall. Drog till skolan kl 8, hade mentor, sen f****n spanska och sorry för de fula ordet. Sen.... eller vänta, nu ljög jag. Först mentor sen fysik och SEEEN spanska, missade fysiken, sorry, aja sen lunch och sen bara massa tråk lektioner till. Slutade kl 14.35 och gick sedan hela långa vandrigen hem. En väldigt lång väg att gå. Kom hem, satt vid datorn, pluggade lite och nu så ja, det kanske inte är precis nått att skriva. Jag hade ju tänkt att svara på frågor, fick inte så många men dom får väll räcka, det kommer ändå inte bli precis seriöst. Näe, nu har jag inget mer att tillägga så ha de gött, KRAM! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar