tisdag 9 mars 2010

Grattis Jennyfer! x)


Hej. Förlåt att jag inte bloggat på länge men har haft massa annat för mig satt jag har inte haft tid. I lördags så va jag i hassela och i söndags så var jag med josse och Jennyfer och igår så skulle jennyfer klippa sig så då följde jag med henne och sen va jag med henne och har varit med henne idag med. Hon fyllde fjortis idag så ett grattis till henne. Finns inte så mkt mer att skirva om. Jo juste, när jag ändå inte har något att skriva om så. Jag tänkte ju ha en frågestund, bara på kul, frågorna skriver ni som kommentar, ni kommer få ställa dom mest smartaste, dummaste, roligaste och knäppaste frågorna ni kommer på. Jag kommer svara på så många jag hinner så det är bara att sätta igång!. Har det bra!, Kram! :)

Här har ni en bild på mig hur det blev när jag klippte mig. Vad tycks?!?! x)

2 kommentarer:

  1. jag gillar din frilla :Dtack

    SvaraRadera
  2. 1.har du gjort en snö ängel i år?

    2.vad gör du när de regnar?

    3.Vad har du för startsida på ditt Internet?

    4.skulle du kunna göra reklam för mjölk?

    5.vad äter du helst av ärtor ellr bönor?

    6.jag har hört att du har börjat gilla en kille vilken om du vore kille vilken färg skulle du då ha på dina kalsonger?

    7.hatar du mej?

    8.vad skulle du vara om jag inte fanns?

    9.vad vill du jobba med inom djur?

    SvaraRadera